Sovelluksella Organisaatio voidaan hallinnoida oman organisaation sen käyttäjien tietoja.
Sovellus näyttää sekä organisaatio että sen alaisten yhteyshenkilöiden tiedot.
Käyttäjien tietoja voi muokata kunkin käyttäjän kohdalta. Uuden käyttäjän lisääminen tapahtuu valitsemalla ensin oma organisaatio ja sen alta "Lisää yhteyshenkilö".
Yhteyshenkilön käyttäjän tunnus on aina muotoa <organisaation tunnus> / <puumerkki>. Puumerkki-osan voi tarpeen mukaan joutua muuttamaan, varsinkin jos on kaksi henkilöä, joiden nimen ensimmäiset kirjaimet ovat samoja.
Organisaation käyttäjälle tulee asettaa Alarooli, joka määrittää käyttäjän käyttöoikeudet:
- Organisaation pääkäyttäjä. Antaa oikeudet tutkimusten tekoon ja käyttöoikeuksien hallinnointiin.
- Organisaation raportointikäyttäjä. Saa poimia raportteja, mutta ei muuttaa mitään tietoja.
Kun lisää uuden käyttäjän, hänelle tulee antaa aloitussalasana. Käyttäjä voi itse vaihtaa oman salasanansa päävalikon kautta.
Uutta käyttäjää lisättäessä kirjoitetaan Sukunimi ja Etunimi. Kentät Nimi, Hakunimi ja Tunnus ohjelma täyttää automaattisesti tallennettaessa. Tarvittaessa voit korjata tunnusta tallentamisen jälkeen painikkeen "Muokkaa" avulla.